Monday, November 9, 2009

bermulanya misi..

aku rasa best pulak bila bila si SC tu private terus blog dia forever.itu bermakna kuranglah dosa aku nak mengata dan memaki hamun perempuan sekeji mulut neraka tu.tapi aku tak dapat nak menafikan la yang aku dah kurang bahan untuk mengumpat dan juga kurang bahan untuk dibuat stok gelak suka ria bersama rakan-rakan sejawat.

semalam perempuan bingit kat office aku yang aku cerita dalam entry sebelum ni buat hal lagi.tapi disebabkan aku baik,aku malas nak cerita.cukuplah kalau orang tau dia tu memang asshole.eh silap kan.'ashole'.hanya orang-orang tertentu je yang tahu maksud sebenar.celaka punya perempuan.

hari ni hari yang bahagia kerana aku sedang cuti panjang duduk berehat dirumah sambil menikmati secawan kopi o dari starbucks.oleh itu,aku akan habis kan masa aku yang best ni dengan menyinggah ke blog-blog yang boleh aku jadikan 'bahan' dalam entry aku seterusnya.

okay.dengan tidak membuang masa dan sebelum kopi americano aku yang best ni sejuk,baik aku mulakan misi aku..

No comments:

Post a Comment