Thursday, October 29, 2009

ASHOLE...

Ade la sorang ofis mate ni... Depan bukan main baik lagi dgn kau... Belangkang dia kutuk2 kau baik punye...

Di pagi yg mulia hari Jumaat, dia telah membingit kan telinge aku... Pasal order tupperware ok... bukan aku yg jual pun,tp di sebab kan org yg menjual Tupperware tu kawan baik aku,so dia ingat aku tau semua cerita org tu la...
Dia bole tanye, eh mane si A ni? then aku jwb la, Entah la saya pun tk tau,
pastu dia pukul canang cerita Pasal si A ni...

Si mulut Puaka : tu la,akak order tupperware kat dia dari sebelum raya sampai deepavali pun da abis... still tk dapat2...

aku : ade aku kesah ke? (dlm hati je la kan) aku jwb la, tah la tk tau la dia keje ke tak hari ni,saya pun tkde la nk call org pagi2 kan...

si Mulut Puaka : tu la,kalau dia tk nk belikan,akak order je dgn si Z ni... susah la mcm ni,org order tp tk beli2 lg...

aku : hanye mampu tersenyum sinis,sambil membuat muka toya,malas nk layan... (dlm hati aku berkata2... kenape la pagi2 hari kau nk bercerita ttg org... ampun kan la dosa2 ku ya tuhan ku....

si mulut Puaka : mendengus (sigh) dgn sekuat2 hati di depan lift,sambil membebel di pagi2 hari,becerita buruk ttg hal org...

aku : hanye mampu melihat,sambil menahan geramm... HARUS KE KAU CERITE BENDE2 NI KAT AKU BODOH..... SENGAL PUNYE ASH.......

ok tu je luahan hati aku utk hari ni....
nanti kalau ade yg lain2 aku post lg ok....
buat masa ni,target aku kt ofis dia sorang je la... Hahahahaha

No comments:

Post a Comment