Monday, October 26, 2009

^dah makan cili la tu^

rupanya ada orang terasa.aku malas lah nak sebut nama seseorang ni.sbb lately memang aku attack dia sorang aja.yang lain-lain tu pada aku,tidak la seteruk perempuan sorang ni.aku ada tinggalkan dua (2) komen pedas untuk kasi penyedaran kat dia untuk entry terakhir dia.tapi nampaknya tidak berjaya kerana asik kene reject je.dia cuma approve satu aja komen aku.

apa?tak betul ke apa yang aku tulis tu?kenapa kau tak approve pun aku tidak la pasti mengapa.kau ni buat malu kaum perempuan saja.suka cakap tak pakai akal.skarang kau rasakan pulak mcm mana perasaan kau bila orang lain kutuk kau pulak.

kau cerita macam kaulah yang paling hebat,paling bahagia,paling bertuah.weh,aku nak muntah darah la.tapi,bila orang lain pun mengaku bahagia & bertuah,yang kau nak sakit hati kenapa?dengki?tak boleh orang lain bahagia selain daripada engkau?

nanti.sekejap lagi aku akan letak apa yang aku komen kat blog kau tu,yang kau tak approve tu.tak mengapa.aku ada save ni.kalau kau taknak approve,biar aku yang approve.

amacam?kena buku dgn ruas tak?

No comments:

Post a Comment