Wednesday, October 28, 2009

^SC :: Ini Untuk Anda^

seperti yang aku janjikan,inilah dia komen aku yang tak di approve.Tapi aku ni bijak sikit,aku save dulu apa aku tulis sebelum aku submit.ni kira aku letak komen ni sbb dah bernanah sakit jiwa aku bila baca blog perempuan mcm bagus ni.

*************************************************
baguslah kalau sedar diri. mulut jangan celupar sangat. awak tu mengandung, bawak2 la selawat selalu. jangan ckp dan tulis ikut sedap mulut. muka cantik, mulut longkang!

p/s: lu kutuk orang yg bahagia dgn husband dia takpe. Lu dok cite pasal husband lu tu, ada orang lain kesah? cermin2 sikit diri sendiri tu.. and wa tak kisah la kalau lu tak nak publish komen ni pasal lu sure malu beb..


*************************************************
wa tau kenapa tiba-tiba lu nak letak password. pasal lu takut kena sound lagi dgn orang-orang luar yang lu panggil lalat kan. padahal lu tak sedar diri beb. lu punya entry dan kata-kata tu yang buat orang menyampah. lu buat la perangai lagi. esok ANAK lu terkenan sumpahan orang baru lu tau. LAGI SATU, WA TENGOK LU SUKA SERKAP JARANG, TERASA TIBA-TIBA, SUKA FIKIR NEGATIF, SUKA FIKIR LU JE BETUL, APA-APA YANG LU BACA KAT WALL,STATUS,COMMENT, MESTI LU NAK JADI BAHAN DALAM BLOG NI SEBAB LU CEPAT SENTAP. mengucaplah banyak-banyak. supaya anak lu tak jadi mcm orang sekeliling lu yang lu sukahati je nak kutuk & benci.

p/s: WA tau LU takkan publish sebAb apa wa ckp ni semua KEBENARAN. lu kan takut kebenaran.. har har har!!

No comments:

Post a Comment